Kupujący aplikację niezależnie od opcji serwisowej ma następujące możliwości:

• Konfigurowania kalkulacji, produktu w zakresie wyliczeń, rozbudowy, przebudowy i konfiguracji poszczególnych produktów
• Definiowanie nowych maszyn i urządzeń wykorzystanych przy harmonogramowaniu poszczególnych zasobów z odpowiednimi funkcjonalnościach
• Definiowanie i modyfikacja słowników używanych w kalkulacji, produkcie, procesach
• Definiowanie nowych schematów impozycji używanych do przygotowania wstępnej impozycji przez technologa w ramach realizacji zamówienia poprzez produkt
• Definiowanie nowych użytkowników aplikacji
• Definiowanie struktury organizacyjnej firmy
• Definiowanie profili z uprawnieniami dla poszczególnych użytkowników
• Modyfikacja istniejących procesów (stworzonych w trakcie wdrożenia)oraz dodawanie nowych. Do takich zmian niezbędna jest umiejętność posługiwania sie zewnętrznym narzędziem, jakim jest środowisko Eclipse z wtyczką jBPM Designer do modelowania procesów (narzędzie jest dostępne bez opłat licencyjnych). W ramach dostarczonej aplikacji klient otrzymuje źródła stworzonych procesów.
• Modyfikacja i tworzenie nowych raportów używanych przy kalkulacji, produktach, procesach. Raporty muszą być tworzone w specjalnym formacie XML przy użyciu np. narzędzia iReport (narzędzie jest dostępne bez opłat licencyjnych). W ramach dostarczonej aplikacji klient otrzymuje źródła stworzonych raportów.

Warianty serwisowania:

Serwis gwarancyjny:

• 14 dniowy okres reakcji na zgłoszone błędne działającego elementu aplikacji dostarczonego w ramach projektu stworzenia aplikacji
• Wszelkie prace jakie będziemy podejmować, a które nie będą poprawą błędów tzn. poprawy w konfiguracji (pkt wymienione powyżej), zmiany w ekranach mechanizmach aplikacji INNOVO, będą podlegać wycenie i uprzedniej akceptacji kosztów przez Państwa

Opłata miesięczna: brak

Serwis podstawowy:

• 5 dniowy czas reakcji na zgłoszone problemy (liczone dni robocze)
• Darmowe patche do aplikacji dające ulepszenie obecnych funkcjonalności czy też poprawiające działanie
• Konsultacje telefoniczne odnośnie aplikacji oraz jej konfiguracji w godzinach do 8:00 do 16:00 w trakcie roboczego tygodnia pracy, (klient zapewnia zdalne łącze z aplikacją - VPN)
• Dodatkowe zmiany w konfiguracji czy też żądania zmian istniejących funkcjonalności lub nowe funkcjonalności, będą podlegać wycenie i uprzedniej akceptacji kosztów oraz terminów przez Państwa

Opłata miesięczna do uzgodnienia

Serwis rozszerzony:

• 3 dniowy czas reakcji na zgłoszone problemy (liczone dni robocze)
• Patche do aplikacji dające ulepszenie obecnych funkcjonalności
• Patche do aplikacji poprawiające działanie oraz błędy konsultacje aplikacji
• Konsultacje telefoniczne odnośnie aplikacji, konfiguracji, użytkowania w godzinach do 8:00 do 16:00 w tygodniu pracy, (klient zapewnia zdalne łącze z aplikacją)
• Administracja aplikacją w zakresie określonym w pierwszym akapicie
• W ramach każdego z miesiąca będzie przysługiwać Państwu 40 godzin roboczy do wykorzystania na nowe funkcjonalności, zmiany istniejących zarówno pod względem konfiguracji (pkt. określone w akapicie pierwszym) jak i zmiany kodu samej aplikacji. Nie wykorzystane godziny nie przechodzą na następne miesiące

Opłata miesięczna do uzgodnienia