Portal to aplikacja do kontrolowanego kontaktu z klientem poprzez internet, miejsce wymiany informacji

• Użytkownik portalu (kontrahent) może złożyć w łatwy sposób zapytanie w wielu wariantach. Na podstawie tego zapytania automatycznie tworzymy kalkulacja, która dalej jest uzupełniana i obrabiana. Wprowadzone przez klienta dane znacznie ułatwią i przyspieszą pracę osobom tworzącym kalkulacje. Pozwala to na obsługę większej liczby zapytań.
Wymiana informacji pomiędzy przedstawicielami klienta a zakładów drukarskich jest udokumentowana i uporządkowana.
• Zapytania generowane przez klienta powodują powstawanie zadań dla pracowników firmy co zapewni pełną monitorowalność procedur obsługi klienta.
• Klient na bieżąco może monitorować stan obsługi swoich zapytań oraz stan realizacji zamówień (oczywiście w stopniu dopuszczonym przez drukarnię). Klient wie, kto obsługuje jego zapytania.
Kontrahent sam aktualizuje swoje dane adresowe i dane przedstawicieli.
Kontakt z klientem poprzez portal nie jest bezosobowy, lecz ukierunkowany na utrzymywanie relacji z konkretnymi osobami.
Odciążenie systemu e-mail'owego od przesyłanych zapytań ofertowych i zamówień oraz uporządkowanie formalnych kontaktów z poszczególnymi kontrahentami.


Składanie zapytań ofertowych

Dzięki tej funkcjonalności portal wspomaga proces ofertowanie poprzez automatyzowanie części czynności. W ramach składanego zapytania aplikacja korzysta z tych samych słowników i elementów, co tworzona kalkulacja w systemie INNOVO–Druk dzięki temu tworzona kalkulacja już po złożeniu zapytania ofertowego jest już częściowo uzupełniona. To w dużym stopniu upraszcza dalsze prace osób przygotowujących kalkulacje i przyspiesza całą operację. W dalszej części procesu ofertowania służy do przekazywanie informacji klientowi o stanie zapytania a także o wyniku końcowym. Portal umożliwi klientowi składnie nie tylko zapytań prostych dotyczących jednego typu książki z pojedyńczymi elementami, ale umożliwia złożenie zapytania z wariatami np dla różnych nakładów i innych elementów składowych zapytania.

Elementy wspomagane przez portal w ramach zapytania ofertowego:

Rejestracja zapytania ofertowego przez klienta.

Przesłanie zapytania do wyceny.

Przesłanie złożonego zapytania do aplikacji do zarządzania produkcją.

Wygenerowania zadań z procesu WF „Ofertowania” celem obsługi zapytania ofertowego.

Wysłanie wyceny klientowi.

Zmiany w zapytaniu ofertowym, na które przyszła odpowiedz.


Składanie zamówień

Portal umożliwia złożenie zamówienia oraz monitoring realizacji tego zamówienia w sposób ściśle określony i konfigurowalny przez zakład produkcyjny. Poniżej wymieniono składowe procesu biznesowego, jakie są realizowane podczas obsługi zapytania ofertowego portalu przez klienta.

Klient ma możliwość złożenia zamówienie na podstawie zapytania ofertowego.

Portal umożliwia zgłoszenia dodruku do już wcześniej zrealizowanego zamówienia.

Umożliwienie dokonania formalnego akceptu poprzez portal.

Monitoring statusu realizacji zamówienia począwszy od czynności formalnych związanych z rozpoczęciem umów poprzez wykonanie i dostarczenie zamawianego produktu.


Aktualizacja danych klienta

Dzięki portalowi klienci będą mogli aktualizować swoje dane, co przyspieszy aktualizacją wszelkich danych adresowo, kontaktowych.

Powrót na górę strony